דמיינו שאתם נוסעים בכביש מהיר ופתאום מבחינים בשלט חוצות עצום של "הקוסם" – המותג מתנוסס בגאון, עם מסר חד ומזמין שקשה לפספס.
אתם ממשיכים בדרככם, מגיעים הביתה, ואז, תוך כדי גלישה בפייסבוק, צצה לכם פרסומת נוספת של "הקוסם". הפעם, משהו מתחבר – אתם יודעים בדיוק מה לעשות ומחליטים לפנות אליי.
אבל מה באמת הוביל אתכם ליצירת הקשר?
האם היה זה השלט ההוא, ששתל את הרעיון הראשוני במחשבה שלכם?
או אולי הפרסומת בפייסבוק, שהופיעה בדיוק ברגע הנכון ונתנה את הדחיפה האחרונה?
קניית מדיה נכונה מתחילה אך ורק באסטרטגיה, חשוב להבין שאסטרטגיה כזו היא טכנית במהותה אל מול האלגוריתם.
לאחרונה, בעקבות ריבוי חברות השיווק והפרסום הקיימות בארץ ושלרבות מהן אני נותן שירותים באופן שוטף (מציל להם את התחת).
אני נחשף למאות מקרים של חוסר מקצועיות מובהק ברמת קניית המדיה וניהול התשתית השיווקית של החשבונות.
*דיסקליימר
הקוסם החליט, המשחק השתנה, הגיע עידן חדש בו לא ניתן לזייף חוסר מקצועיות.
הנדסת תודעה שיווקית
השיווק האמיתי מאחורי הקלעים.
הכח האמיתי של מותג הוא היכולת להשפיע על תת המודע של קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו. קבלת החלטות אנושית מתבצעת בעיקר ע"י מנגנון רגשי. רגש הינה תחושה המאפשרת לגורמים חיצוניים לשנות את התדר שלה. מחקרים מוכיחים כי שינוי התדר המוביל לקבלת החלטות מתבצע פיזיולוגית בעיקר מתת המודע שלנו.
המעבר מהתיאוריה ליישום פרקטי בשטח מצריך הגדרת תקציב ייעודי במותג, אפיון הקהלים להינדוס, מטרות הקמפיין ודרכי מדידה ברורות לתוצאות.
ברגע שקהל היעד שלך ירגיש שהוא לא מפסיק לקבל מסרים מאיזשהו "כח עליון" בהקשר שלכם. תדעו שניצחנו.