fbpx

ניסו לעקוף את גוגל (ללא הצלחה)

סיפור אישי מבוסס על סיפור אמיתי.

חברת שיווק ענקית בשם XYZ Marketing (בדוי מטעמי פרטיות), צוות של משווקים מטורפים וטכנולוגיה מתקדמת שעזרה להם להגיע למיליוני אנשים בעזרת קמפיינים בגוגל. הם התמחו בשיווק ממומן, והתמקדו בעיקר בגוגל אדס, מה שאפשר להם להגיע לקהל ענק ולייצר הרבה הכנסות ללקוחות שלהם.

יום אחד, הצוות של XYZ Marketing עלה על רעיון, הם התחילו להתנסות בטקטיקות חדשות כדי לשפר את ביצועי הקמפיינים שלהם. הם החלו להשתמש בסקריפטים אוטומטיים כדי להקליק על המודעות שלהם, ליצור תנועה מזויפת ולנפח את הביצועים. הם גם התחילו להשתמש בשיטות פחות אתיות כדי לעקוף את מדיניות המודעות של גוגל, כמו יצירת דפי נחיתה מזויפים ושימוש במודעות מטעות.

כולם שם חשבו שהם בסדר, אבל הם לא ידעו, גוגל שמה לב להכל. בסופו של דבר, גוגל עלתה עליהם ועל השטויות שלהם. מיד הם חסמו את XYZ Marketing מלהשתמש במוצרים שלה ולא רק זה. הם הוציאו הודעת אזהרה לכל הלקוחות שלהם על השיטות הלא אתיות של החברה.

בצוות ב-XYZ Marketing הבינו את הטעות, אבל זה היה מאוחר מדי.

מוסר ההשכל של הסיפור הוא שרווחים בטווח הקצר ושבירת הכללים עלולים להוביל להפסדים לטווח ארוך. חשוב להיות תמיד ישרים, שקופים ולפעול לפי הכללים כשעושים עסקים, בין אם זה בעולם השיווק הדיגיטלי או בכל ענף אחר.

בכל מקרה, הם לא ויתרו על התקווה. הם שמעו במקרה על אדם מסתורי המכונה "הקוסם" שעל פי השמועות יש לו קסם אישי שיכול לפתור כל בעיה.

הקשבתי לסיפור שלהם והחלטתי לעזור.

חקרתי את העניין לעומק וגיליתי שהצוות ב-XYZ Marketing היה קורבן למתקפת סייבר.
ההאקרים השתמשו בסיסמאות שלהם כדי ללחוץ על המודעות שלהם, וליצור תנועה מזויפת. הצלחתי לנקות את שמם ולהוכיח את חפותם לגוגל.

לאחר כשלושה חודשים בגוגל החליטו לתת להם הזדמנות נוספת. הם איקטבו מחדש את חשבון המודעות שלהם ושאר הנכסים והסירו את ההגבלות והחסימה.

גם לכם יש בעיה של חסימה של חשבון מודעות?
לא משנה אם זה פייסבוק, גוגל, טיקטוק, אינסטגרם וואטאבר. שלחו לי הודעה

עד כמה אני טוב? (הכי טוב שיש בפער)

דילוג לתוכן