הנדסת תודעה
שיווקית
קניית מדיה
בסקייל (PPC)
ניתוח דאטה
מדויק

מהו Attribution ?

דמיינו שאתם נוסעים בכביש המהיר ופתאום מבחינים בשלט חוצות ענק של הקוסם עם מסר חד ומזמין שקשה לפספס.

אתם ממשיכים בדרך, מגיעים הביתה, ואז, תוך כדי גלישה בפייסבוק, צצה לכם פרסומת נוספת של הקוסם. הפעם, אתם יודעים בדיוק מה לעשות ומחליטים לפנות אליי.

אבל מה באמת הוביל אתכם ליצירת הקשר?

האם היה זה השלט ההוא, ששתל את הרעיון הראשוני במחשבה שלכם?

או אולי הפרסומת בפייסבוק, שהופיעה בדיוק ברגע הנכון ונתנה את הדחיפה האחרונה?

למי באמת מגיע הקרדיט על הפנייה שלכם?

יש קוסם אחד...
וזה אני
אני מומחה אלגוריתם והנדסת תודעה שיווקית בעולמות המסחריים והפוליטיים.
אנשי שיווק ופרסום יכולים להיות טובים יותר או פחות בשיווק
אבל אין להם כל ידע והבנה בתחום הטכני והכרת האלגוריתם.
כיצד אני יודע זאת?
אני נותן שירותים ומייעץ לרוב חברות הפרסום והשיווק בארץ וגם לרבות בחו״ל ביניהן גם מהחברות הגדולות ביותר.
איך הפכתי להיות קוסם?

במהלך העשור האחרון ניהלתי כמה מאופרציות הדיגיטל המורכבות בעולם בהם התמודדתי מול האלגוריתמים המתוחכמים ביותר.

באמצעות מומחיות זו שרכשתי
עולמות קניית המדיה מאד 
פשוטים עבורי.

50% מהתוצאות שלך בשיווק

יגיעו מהקריאייטיב (טקסט, סרטון או ויזואל) ה-50% הנותרים יגיעו מיכולת קניית המדיה שלך.

קניית מדיה נכונה מתחילה אך ורק באסטרטגיה, חשוב להבין שאסטרטגיה כזו היא טכנית במהותה אל מול האלגוריתם.

לאחרונה, בעקבות ריבוי חברות השיווק והפרסום הקיימות בארץ ושלרבות מהן אני נותן שירותים
באופן שוטף (מציל להם את התחת).

אני נחשף למאות מקרים של חוסר מקצועיות מובהק ברמת קניית המדיה וניהול התשתית השיווקית של החשבונות.

*דיסקליימר

הקוסם החליט,
המשחק השתנה, הגיע עידן חדש בו לא ניתן לזייף חוסר מקצועיות.

השיווק המדויק מאחורי המספרים.

הכוח האמיתי של פרסום ממומן לא נמצא בקריאייטיב נוצץ – אלא ביכולת להבין מה עובד, מתי, ולמה.
שיווק אמיתי מתבצע דרך מדידה, אופטימיזציה, וניתוח מתמיד של הנתונים.
מערכות כמו גוגל ומטא לא מתרשמות מהבטחות – הן מגיבות לנתונים.

הפרסום שאני מנהל נשען על דאטה עמוק, פילוח מדויק, ניהול תקציב חכם, והבנה מתקדמת של האלגוריתמים – בדיוק כמו שהפלטפורמות רוצות לראות.

כשמפרסמים נכון – המספרים מדברים.
וכשהמספרים מדויקים – השיווק שלך מנצח.
דילוג לתוכן