קניית מדיה נכונה מתחילה אך ורק באסטרטגיה, חשוב להבין שאסטרטגיה כזו היא טכנית במהותה אל מול האלגוריתם.
לאחרונה, בעקבות ריבוי חברות השיווק והפרסום הקיימות בארץ ושלרבות מהן אני נותן שירותים באופן שוטף (מציל להם את התחת).
אני נחשף למאות מקרים של חוסר מקצועיות מובהק ברמת קניית המדיה וניהול התשתית השיווקית של החשבונות.
*דיסקליימר
הקוסם החליט, המשחק השתנה, הגיע עידן חדש בו לא ניתן לזייף חוסר מקצועיות.
השיווק המדויק מאחורי המספרים.
הכוח האמיתי של פרסום ממומן לא נמצא בקריאייטיב נוצץ – אלא ביכולת להבין מה עובד, מתי, ולמה. שיווק אמיתי מתבצע דרך מדידה, אופטימיזציה, וניתוח מתמיד של הנתונים. מערכות כמו גוגל ומטא לא מתרשמות מהבטחות – הן מגיבות לנתונים.
הפרסום שאני מנהל נשען על דאטה עמוק, פילוח מדויק, ניהול תקציב חכם, והבנה מתקדמת של האלגוריתמים – בדיוק כמו שהפלטפורמות רוצות לראות.
כשמפרסמים נכון – המספרים מדברים.
וכשהמספרים מדויקים – השיווק שלך מנצח.